Омелян: Причина великого навантаження на дорогах-повний бардак на «Укрзалізниці», коли через корупцію і управлінську кризу вантаж перетікає з залізниці на автодороги

Екс-міністр інфраструктури Володимир Омелян пише на своїй сторінці в Facebook, всі ми пам’ятаємо червневий збуджений відеоролик президента України, коли він повідомив, що довго сидів в вайбер-чаті далекобійників і дізнавався, як вони спілкуються між собою, щоб провезти більше, порушити закон і  не бути оштрафованим.

Тоді Зеленський назвав всіх «засранцями», пообіцявши «знайти кожного». Після цього була довга нарада за участю керівництва держави, Міністерства інфраструктури, МВС і ряду інших органів.

За словами Омеляна, нажаль, президенту України не повідомили причину зростання навантаження на автодорогах.

Це — повний бардак на «Укрзалізниці», коли через корупцію і управлінську кризу вантаж, в першу чергу — зерно, перетікає з залізниці на автодороги. Це абсолютне нерозуміння, як правильно організувати контроль за перевантаженням.

Ніхто не веде переговори з державними і приватними перевізниками про обов’язкове зважування при заїзді в порт і недопуск більше 40 т. Ніхто не контролює ключових відправників і основні траси, які всім відомі.

Офіційна статистика — яскраве тому свідчення. При реальних 30-50% вантажівках, які їздять з порушенням закону — штрафуються не більше 2-5%, а від виписаних штрафів буде оплачено не більше 30%, все інше — буде оскаржено в судах.

Екс-міністр підкреслює, саме ключове те, що проект закону про посилений габаритно-ваговий контроль, коли відповідальність і штрафні санкції покладаються одночасно на власника вантажу, відправника, одержувача і, безумовно, перевізника — і далі не актуальний.

Так, посміхаючись, відповідають самі «слуги народу». Кажуть, в сфері габаритно-вагового контролю крутиться близько 20-40 млн доларів на рік корупційних грошей, коли вантажівки пропускають без нагляду, по «особливій процедурі».

Share
error: Content is protected !!